Живопис — вид образотворчого мистецтва, пов'язаний з передачею зорових образів
нанесенням фарб на тверді, гнучкі або тканеві поверхні, а також твори
мистецтва, створені таким способом. Навчаючи дітей сприймати твори мистецтва, дорослі тим самим роблять
виразнішою їхню образотворчу діяльність, хоча досить очевидно, що в цьому
процесі немає механічного перенесення способів діяльності дорослого художника в
діяльність дитини.
В ЗДО дуже важливо приділити увагу та зацікавити дітей до пізнання творів живопису, адже саме в образотворчому мистецтві розвиваються творчі здібності. В майбутньому це сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу в закладах освіти; формуванню творчої особистості, художнього смаку та креативності.
Орієнтовні твори живопису для знайомства дітей з цим жанром
В дитячому закладі повинно проводитися такі види роботи, спрямовані на ознайомлення з образотворчими видами мистецтва, як:
- Бесіди з використанням картин відповідно до певного віку;
- Заняття з зображувальної діяльності (малювання,ліплення,аплікація) згідно з програмою та віком дітей.
- Спостереження за пейзажем на прогулянці та з батьками йдучи до або з дитячого садочку;
- Різні дидактичні ігри з використанням картин живопису.
Ось варіанти картин які можна використовувати на занятті або під час бесід:
1. Молодша група
2. "Дощик накрапає", В. Рекуненко;
3. "Золота осінь", І. Левітан;
4. "Весною в лісі", І. Левітан;
5. "Весна", О. Шовкуненко
2. Середня група
1. "Аю-Даг в туманний день", І.
Айвазовський;
2. "Озеро Світязь П.З", Т. Степанюк;
3. "Місяць", С. Ковальчук;
4. "Зоряна ніч", В. Ван Гог;
5. "Гілка бузку і канарка", В. Ван Гог;
6. "Ранок у сосновому лісі", І. Шишкін;
7. "Натюрморт з годинником", А.
Передаі-Сальдаго
8. Ілюстрації до твору М. Гоголя "Тарас
Бульба"
3.
Старша група
1. К. Білокур: «Жоржини», «Квіти і виноград», «Сніданок», «Натюрморт з
хлібом», «Квіти за тином», «Богданівські яблука», «Кавун. Морква. Квіти»;
С.
Жуковський «Осінь. Веранда»;
3. В. Ван Гог «Осінній пейзаж з чотирма деревами»;
4. О. Шовкуненко «Золота осінь»; А. Куїнджі: «Рання весна», «Вечірня Україна», «Місячна
ніч над Дніпром», «Веселка»;
5. П. Суходольський «Весняний пейзаж із заходом сонця»;
6. C. Шишко «Дніпро восени»

Висновки: ці твори можна використовувати в ЗДО під час заняття з малювання або бесіди,а також ознайомлювати дітей з таким видом образотворчого мистецтва як живопис. Варто пам' ятати, що ми навчаємо,розвиваємо та виховуємо маленьких особистостей, які в дорослому житті зможуть застосувати ті знання,які їм дали в дитячому садку,зокреми ми,педагоги.

















Комментариев нет:
Отправить комментарий